مني سئويرسن
نوشته شده توسط : saraysulduzlu,aysu

 

منی سئویرسن!

ایسته ییرم سندن یازیم، سنین سوچلاریندان یازیم سن كی قئددیس دئییل سن! قوی سنه وورقونلاردا بیلسین لر آما سنین سنلییینه حوكم ائدن باخیشلارینا نه دئییم؟؟؟ بو باخیشلار گلیر دورور گؤزومون اؤنونده  من چیلغین! من دلی..!! من سنه وورولموشام !! من...باخ سن قئددیس دئییل سن كی!؟؟

ملك دئییل سن كی؟!! سن.. سن یالنیز بیر اینسانسان!! دوشون...!؟ من سوچام، آغری یام، وارلیغاممن قیرمیزی آلما سوچویام، من سئوگی آغریسی یام، من سنین وارلیغینام!! «منی سئویرسن، سن منی چوخ سئویرسن!» بونو گؤزلریندن آنلادیم، اوندا کی منه باخمیردین باخیردین آیدین چایا و من او سویون آیدین لیغیندا یالنیز سئوگی آنلادیم. سن ایسته سنده ایسته مه سنده

مندن آرتیق دوشونه بیلمه زسن!

یازار: آی سو

 





:: برچسب‌ها: سن , يازي , من , آلما , سئو , آنلاديم , آيدين , سوچ ,
:: بازدید از این مطلب : 306
|
امتیاز مطلب : 42
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مهر 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: